Maak gebruik van de speciale Winteractie!

Onder het mom van ‘samen staan we sterk’, hebben we nu een mooie  Winteractie om nieuwe leden te werven.

Als je in de periode van 1 december 2017 tot en met 1 april 2018 een nieuw lid aanmeldt, dan ontvang je een cadeaubon ter waarde van € 10,00 .

Stuur hiervoor een e-mail naar info@hartfunctievereniging.nl met jouw naam en de naam van degene die je lid maakt. Ook je collega ontvangt in dat geval een leuke attentie bij het afsluiten van een NHV lidmaatschap.

Aanmelden lidmaatschap bij de beroepsvereniging voor Hartfunctielaboranten de NHV > klik hier

Een NHV lidmaatschap brengt vele voordelen met zich mee, zoals de NHV welke is aangesloten bij de vakbond NU’91 en daarmee indirect partner bij CAO-onderhandelingen.

Je blijft op de hoogte over de ontwikkelingen van de opleiding.  Mede ook de vorderingen van:

“Standaard Hartfunctieonderzoeken NHV”

De Nederlandse Hartfunctie Vereniging (NHV) als belangenbehartiger van de hartfunctielaboranten in Nederland, heeft geconstateerd dat er een grote behoefte is aan een algemeen geldend kwaliteitskader voor de hartfunctieonderzoeken in de Nederlandse ziekenhuizen. Inmiddels is begonnen met het opstellen van een dergelijk kader. Hierbij is voor  ECG en inspanningsonderzoek, Holteranalyse, Echocardiografie, Cardio implantaten en Hartkatheterisatie, zowel diagnostisch als interventie, een werkgroep in het leven geroepen.

Bundel de krachten “SAMEN STAAN WE STERK”

Heb je nog een vraag? Laat het ons gerust weten en stuur deze naar info@hartfunctievereniging.nl