Hill-Rom onthult nieuw bedrijfslogo en wereldwijde merkidentiteit

28-5-2019

Bedrijf versterkt marktpositie en strategisch groeipotentieel achter één krachtig merk

CHICAGO, 28 mei 2019 /PRNewswire/ — Wereldwijd bedrijf op het gebied van medische technologie Hill-Rom Holdings, Inc. (NYSE: HRC) heeft vandaag een wereldwijde rebranding aangekondigd als HillRom™ met de vernieuwde merkbelofte ‘Advancing Connected Care™’.

“Dankzij onze snelle vooruitgang op het gebied van digitale gezondheidszorg en connected care, breiden we onze oplossingen voor fysieke gezondheidszorgomgevingen uit naar de digitale wereld” aldus President en CEO John Groetelaars. “We zijn verheugd ons nieuwe merk te introduceren, dat onze identiteit onderstreept en onze betrokkenheid bij de voortdurende transformatie van ons bedrijf benadrukt.”

Het gemoderniseerde visuele merk Hillrom – met de “H” en “r” in het logo die staan voor de enen en nullen als fundament van de digitale wereld – weerspiegelt de sterke en groeiende capaciteiten van het bedrijf op het gebied van verbonden apparaten, geavanceerde analyse en het leveren van bruikbare inzichten in de point-of-care. Na de merkovergang verschuift het werkgebied van Hillrom van ziekenhuisbedden en de ontwikkeling van medische apparatuur naar oplossingen die de connected care in het gehele gezondheidszorgcontinuüm verbeteren.

Deze overgang wordt gemarkeerd door recente successen:

Hillrom heeft onlangs een wereldwijde samenwerking met Microsoft aangekondigd. Het gecombineerde aanbod, met gebruik van Microsoft Azure®, is bedoeld voor dynamische analyse van realtime sensorgegevens van medische apparaten en oude gegevens uit medische dossiers, en het rechtstreeks doorgeven van potentiële risico’s voor patiënten en protocolacties van ziekenhuizen aan zorgverleners bij de point-of-care.

Het Amerikaanse Ministerie van Defensie (DoD) verleent Conditional Authority to Operate (ATO-C) aan de volgende producten van het bedrijf: Welch Allyn® Connex®-bewakingssystemen, Connex®-connectiviteitsoplossingen voor vitale waarden, ELI™ 380-apparaat voor rust-ECG’s (elektrocardiograaf) en NaviCare®-oproepsysteem voor verpleegkundigen. Dankzij de DoD-autorisatie kunnen de Hillrom-bewakingssystemen voor vitale waarden, apparatuur voor rust-ECG’s en het zorgcommunicatieplatform worden aangesloten op DoD-zorgsysteemnetwerken binnen de V.S. en daarbuiten.

Hillrom’s overname van Voalte, een pionier en leider op het gebied van realtime mobiele gezondheidszorgcommunicatie, vergroot de leiderschapspositie van Hillrom op het gebied van zorgcommunicatie en verbetert het digitale en mobiele communicatieplatform en de capaciteiten van het bedrijf. Het combineren van de bedrijven heeft al geleid tot aanzienlijke klantwinst.

Het nieuwe Hillrom-merk brengt de overgenomen bedrijven en de bijgewerkte aandachtsgebieden samen. Dit helpt zorgverleners om:

• het herstel van patiënten te versnellen

• klinische communicatie en samenwerking te vereenvoudigen

• eerdere diagnose en behandeling mogelijk te maken

• chirurgische efficiëntie en veiligheid te optimaliseren

• zorg dichter bij huis te brengen

Naast de visuele update van het merk, brengt Hillrom de overgenomen bedrijfsmerken samen. Het merk Welch Allyn blijft een toonaangevende productfamilie voor de patiëntbewakings- en diagnostische oplossingen van het bedrijf. Het merk Voalte, dat Hillrom in april heeft overgenomen, blijft een hoeksteen van de uitgebreide Care Communications-productlijn van het bedrijf. Alle andere merken zullen in de loop der tijd overgaan naar het merk Hillrom.

“Onze klanten kennen ons op verschillende manieren, vandaag brengen we deze samen onder één krachtig, wereldwijd Hillrom-merk,” aldus Groetelaars. “Onze 10.000 werknemers over de hele wereld kunnen met trots zeggen dat zij voor Hillrom werken, een merk met één missie: elke dag, wereldwijd, verbeteren we resultaten voor patiënten en hun zorgverleners.”

Over Hillrom

Hillrom is een wereldwijde marktleider op het gebied van medische technologie. De 10.000 werknemers hebben één doel: het verbeteren van de resultaten voor patiënten en hun zorgverleners door het verbeteren van connected care. Over de hele wereld hebben onze innovaties dagelijks invloed op de levens van meer dan 7 miljoen patiënten. De innovaties maken eerdere diagnoses en behandelingen mogelijk, optimaliseren de chirurgische efficiëntie en versnellen het herstel van de patiënt terwijl klinische communicatie wordt vereenvoudigd en zorg dichter bij huis wordt gebracht. Deze resultaten worden mogelijk gemaakt door connected smart-bedden, patiëntenliften, technologieën voor patiëntbeoordeling en -bewaking, samenwerkingshulpmiddelen voor zorgverleners, apparatuur voor respiratoire zorg, geavanceerde apparatuur voor operatiekamers en meer, zodat u bruikbare, realtime inzichten krijgt bij de point-of-care. Lees meer op hillrom.com.

CONTACTGEGEVENS

Investeerders

Contactpersoon: Mary Kay Ladone, Senior Vice President, Corporate Development, Strategy and Investor Relations. Tel.:312-819-9387
E-mail: marykay.ladone@hillrom.com

Media

Contactpersoon: Howard Karesh, Vice President, Corporate Communications. Tel.:312-819-7268
E-mail: howard.karesh@hillrom.com

Bekijk de originele inhoud om multimedia te downloaden: http://www.prnewswire.com/news-releases/hill-rom-unveils-new- corporate-logo-and-global-brand-identity-300857034.html

BRON Hill-Rom Holdings, Inc.