Carrièrebeurs Zorg en Welzijn

Beste NHV leden, Op vrijdag 22 maart en zaterdag 23 maart 2024,  wordt er in de RAI in Amsterdam een carrièrebeurs Zorg en Welzijn gehouden. De NHV is daarbij, want met externe  financiering is het gelukt om de kosten van de stand te betalen. Zowel de NHV als  ook de.

04-02-2024 Lees verder

Lijkt jou het visiteren naast leuk ook leerzaam?

Vind jij goede kwaliteit op de hartfunctieafdelingen ook heel belangrijk en wil je daar een steentje aan bijdragen? Lijkt jou het visiteren naast leuk ook leerzaam?  Je ontvangt een ruime dagvergoeding en uiteraard reiskostenvergoeding. Inwerk periode:  twee visitaties als aspirant visiteur, naast twee.

04-06-2023 Lees verder

Gezocht – enthousiaste collega’s voor ons team SOP Ergometrie

Beste collega Hartfunctielaboranten, Wellicht hebben de meeste van jullie al een NHV-visitatie meegemaakt. Zo ja, dan zijn jullie vast helemaal op de hoogte van de SOP-richtlijnen (Standard Operating Procedure) SOP-richtlijnen? Wat zijn dat? En waarom? ……  Lees verder

21-06-2022 Lees verder

Bericht van SBHFL

Beste hartfunctielaboranten, Zoals jullie weten is het nieuwe registratiesysteem van de SBHFL sinds het eerste kwartaal van 2021 functioneel. Veel laboranten zijn inmiddels al met hun persoonlijk profiel gemigreerd naar het nieuwe systeem. Lees verder in bijgevoegd document Bericht voor hfl SBHFL 2022

28-03-2022 Lees verder

Hogeschool Inholland geaccrediteerd door de SBHFL

Wil je in 10 maanden worden opgeleid tot echocardiografist dan is onze post-hbo opleiding wat voor jou! In het werkveld zijn grote tekorten en onze opleiding is nu in staat om een structurele bijdrage te leveren aan de gezondheidszorg in Nederland. De sterke punten van.

11-10-2021 Lees verder

Juni 2021 nieuw: Holteronderzoek/Ambulante ECG monitoring SOP

Met grote inspanning van het herschrijven Holteronderzoek/Ambulante ECG monitoring SOP, door Barbara Németh, lid van de NHV visitatiecommissie, is de nieuwe SOP onlangs online gegaan. Het NHV bestuur dankt Barbara voor haar enorme inzet ! De nieuwe benaming Holter is geworden Ambulante ECG-monitoring Afkorting SOP =.

03-06-2021 Lees verder