NHV viert haar 40-jarig Jubileum congres zaterdag 5 oktober 2024

Beste NHV leden, Op 5 oktober 2024,  vindt dan eindelijk het  NHV Jubileumcongres plaats. Locatie: Naturalis Biodiversity Center Natuurhistorisch Museum in Leiden. De officiële uitnodiging kunt u medio juni a.s. tegemoetzien, vanaf die datum is er de mogelijkheid tot inschrijving. Iedereen is van harte welkom, waarbij de NHV-leden uiteraard.

26-01-2024 Lees verder

Terugblik NHV congres 2023

Het NHV-congres “Het toekomstige Hart” van 19 maart 2023, kan gezien worden als een succes! Succes in de zin van enthousiaste deelnemers, fysiek congres, sprekers met interessante onderwerpen, de sponsors weer blij en de locatie werd als positief bevonden. De ingevulde enquête was over.

22-11-2022 Lees verder

NHV Lid van het jaar 2022

“Esmeralda” ontving  op maandag 28 februari 2022 de “Hariette Verwey Award” Werkzaam als echocardiografist in  Gelre Ziekenhuizen te Zutphen

28-03-2022 Lees verder

Annulering NHV Congres 2020

Beste deelnemers aan het NHV congres, Via de NHV nieuwsbrief en de website hebben wij jullie regelmatig op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen rondom COVID-19 en de daaruit voortvloeiende maatregelen die betrekking hebben op het NHV Congres 2020 “Het Getrainde Hart”. We hebben twee.

09-04-2020 Lees verder