Ledenblad Zorg Anno Nu…

Lees jij ons ledenblad Zorg Anno Nu in combinatie met Nursing? Of juist niet? Wij zijn benieuwd naar onze vernieuwde vormgeving. De eerste 50 inzenders op onze enquete krijgen een aardigheidje thuisgestuurd. Doe mee via https://nl.surveymonkey.com/r/HDP3K3N

30-11-2017 Lees verder

Van de nieuwe voorzitter Danny Verbunt

Beste NHV leden, Nu aan mij het woord als nieuwe voorzitter van de NHV. Allereerst een terugblik naar een succesvol NHV congres van maart 2017. Hier kregen wij weer een boeiend programma voorgeschoteld, wat met veel enthousiasme door zowel leden als niet leden is ontvangen. Tijdens.

24-08-2017 Lees verder

Nieuwe richtlijnen SOP inspanningsonderzoek

Klik hier om de nieuwe richtlijnen SOP inspanningsonderzoek te bekijken.

29-09-2016 Lees verder

Van de Voorzitter

Van de Voorzitter, Zomerreces voor het bestuur van de NHV zit er nog niet in! Gezien de moeilijke onderhandelingen aan de Cao tafel, blijven wij als bestuur beschikbaar voor overleg. Onderstaande tekst is het resultaat van de zesde onderhandelingsronde: Cao Ziekenhuizen Geen resultaat na zesde onderhandelingsronde Cao.

01-07-2014 Lees verder

NVVC SOP Echo-, Holter- en Ergometrieonderzoek

NVVC SOP's Echo-, Holter- en Ergometrieonderzoek, lees hierover meer onder het Mijn NHV gedeelte waar u als lid kunt inloggen...

12-05-2014 Lees verder

FAQ overgang umcs ABP naar PFZW

FAQ overgang umcs ABP naar PFZW Waarom nu een nieuw akkoord, er waren in 2011 toch al afspraken gemaakt tussen het ABP, PFZW en het LOAZ? In 2011 waren we met alle partijen rond. Echter de minister van Binnenlandse zaken gooide roet in het.

30-07-2013 Lees verder