Van de voorzitter Danny Verbunt

Van de voorzitter Danny Verbunt Het jaar 2019, voor de NHV een bijzonder jaar, want de beroepsvereniging voor hartfunctielaboranten bestaat “35 jaar”. De NHV blijft ook in 2019 volop in beweging, er lopen veel projecten: het normenkaderdocument voor hartfunctieafdelingen, het nieuwe beroeps -en competentieprofiel met.

03-12-2018 Lees verder

Maak gebruik van de speciale Jubileum actie!

Onder het mom van ‘samen staan we sterk’, hebben we een mooie Winteractie om nieuwe leden te werven. Als je in de periode vanaf nu tot en met 15 maart 2019, een nieuw lid aanmeldt, dan ontvang je een cadeaubon ter waarde van €.

29-11-2018 Lees verder

Wie wordt het “NHV lid van het jaar 2019″

Beste leden, Op zaterdag 16 maart 2019, tijdens het NHV congres te Amersfoort, wordt het                           “NHV lid van het jaar 2019” bekend gemaakt. Welk  NHV lid verdient volgens jou deze titel? Ken je zo iemand? Aarzel dan niet en nomineer betrokkene voor het “NHV lid  van het.

28-11-2018 Lees verder

Invitation symposium 6e ‘Utrecht Sessions’ over Aangeboren Hart Afwijkingen Tetralogie van Fallot

Met trots presenteert het Centrum voor Aangeboren Hartafwijkingen het programma voor het 6e Utrecht Sessions’ over aangeboren hartafwijkingen, van 31 januari – 2 februari 2019, met als onderwerp Tetralogie van Fallot. Al in het jaar 1888 beschreef de Fransman Étienne-Louis Arthur Fallot (1850-1911) de.

26-10-2018 Lees verder

Klachten bewegingsapparaat Echografisten

De NHV heeft  onlangs een brandbrief ontvangen over klachten bewegingsapparaat Echografisten, die werkzaam  zijn op verschillende afdelingen zoals radiologie, urologie, cardiologie, vaatdiagnostiek en verloskunde-gynaecologie. Het NHV bestuur steunt deze brandbrief en neemt de problematiek en oplossingen mee  o.a. tijdens de kwaliteit visitatie van.

04-10-2018 Lees verder

Herfstactie voor NHV leden

Maak gebruik van de speciale Herfstactie maak je collega lid van de beroepsvereniging de NHV. Onder het mom van ‘samen staan we sterk’, hebben we nu een mooie  Herfstactie om nieuwe leden te werven. Als je tot en met 21 december 2018 een nieuw lid.

03-10-2018 Lees verder