Klachten bewegingsapparaat Echografisten

De NHV heeft  onlangs een brandbrief ontvangen over klachten bewegingsapparaat Echografisten, die werkzaam  zijn op verschillende afdelingen zoals radiologie, urologie, cardiologie, vaatdiagnostiek en verloskunde-gynaecologie. Het NHV bestuur steunt deze brandbrief en neemt de problematiek en oplossingen mee  o.a. tijdens de kwaliteit visitatie van.

04-10-2018 Lees verder

Herfstactie voor NHV leden

Maak gebruik van de speciale Herfstactie maak je collega lid van de beroepsvereniging de NHV. Onder het mom van ‘samen staan we sterk’, hebben we nu een mooie  Herfstactie om nieuwe leden te werven. Als je tot en met 21 december 2018 een nieuw lid.

03-10-2018 Lees verder

Nederlandse Hartfunctie Vereniging (NHV) PRIVACYVERKLARING

Hoe wordt informatie bewaard en veiliggesteld? De NHV ziet het als zijn plicht om uw persoonsgegevens te beschermen. We gebruiken verschillende beveiligingstechnologieën en -procedures om uw persoonsgegevens te beschermen tegen onbevoegde toegang, onbevoegd gebruik of onbevoegde openbaarmaking. We bewaren de persoonsgegevens die u verstrekt.

16-07-2018 Lees verder

Ontwikkelingen in het recht: de ontslaggronden

Een nieuw kabinet brengt, zoals gewoonlijk ook weer nieuwe wetten met zich mee. De komende tijd zal ik een aantal van die nieuwe regelingen aan de orde laten komen maar: let wel het gaat hier (nog) niet on nieuwe wetten maar slechts om.

11-06-2018 Lees verder

Vernieuwing digitale infrastructuur SBHFL