Kort hbo-programma Ergometrie en inspanningsfysiologie

Via LOI Hogeschool is het mogelijk het verkorte programma Ergometrie en inspanningsfysiologie te volgen. Deze opleiding van 2 maanden op hbo-niveau laat kennis maken met het functioneren van het hart en de longen tijdens inspanning. Lees verder

11-03-2019 Lees verder

Maak gebruik van de speciale Jubileum actie!

Onder het mom van ‘samen staan we sterk’, hebben we een Jubileumactie voor werving van nieuwe leden. Als je in de periode vanaf nu tot en met 31-12-2019, een nieuw lid aanmeldt, dan ontvang je een cadeaubon ter waarde van € 15,00. Stuur hiervoor een.

26-02-2019 Lees verder

Klik hier voor de Handleiding Registreren en of inloggen in het NHV ledenadministratie systeem ONLINE.

18-12-2018 Lees verder

Van de voorzitter Danny Verbunt

Van de voorzitter Danny Verbunt Het jaar 2019, voor de NHV een bijzonder jaar, want de beroepsvereniging voor hartfunctielaboranten bestaat “35 jaar”. De NHV blijft ook in 2019 volop in beweging, er lopen veel projecten: het normenkaderdocument voor hartfunctieafdelingen, het nieuwe beroeps -en competentieprofiel met.

03-12-2018 Lees verder

Wie wordt het “NHV lid van het jaar 2019″

Beste leden, Op zaterdag 16 maart 2019, tijdens het NHV congres te Amersfoort, wordt het                           “NHV lid van het jaar 2019” bekend gemaakt. Welk  NHV lid verdient volgens jou deze titel? Ken je zo iemand? Aarzel dan niet en nomineer betrokkene voor het “NHV lid  van het.

28-11-2018 Lees verder

Invitation symposium 6e ‘Utrecht Sessions’ over Aangeboren Hart Afwijkingen Tetralogie van Fallot

Met trots presenteert het Centrum voor Aangeboren Hartafwijkingen het programma voor het 6e Utrecht Sessions’ over aangeboren hartafwijkingen, van 31 januari – 2 februari 2019, met als onderwerp Tetralogie van Fallot. Al in het jaar 1888 beschreef de Fransman Étienne-Louis Arthur Fallot (1850-1911) de.

26-10-2018 Lees verder