Terug naar overzicht Dit congres vindt plaats op: Zaterdag 13 juni 2020

NHV congres 2020

Beste deelnemers aan het NHV congres,

Het kabinet kondigde maandag 30 maart 2020, nieuwe maatregelen aan om de verspreiding van het coronavirus te beperken. Zo ook het verbod op het houden van evenementen, samenkomsten en bijeenkomsten tot 1 juni.

Na een tweede zorgvuldige afweging hebben wij na bovenstaande berichtgeving, toch besloten om het NHV congres van zaterdag 13 juni, nogmaals te verplaatsen naar  een zaterdag in oktober. Er vinden nu gesprekken plaats, met congrescentrum van der Valk, sponsors en sprekers. Zodra er een nieuwe datum in oktober is vast gesteld zullen wij u spoedig informeren.

De jaarlijkse Algemene Ledenvergadering , stellen wij ook uit naar het congres in oktober.

Wij vragen om uw begrip in deze uitzonderlijke situatie en hopen u uiteraard, in oktober  weer te mogen verwelkomen bij het NHV Congres “Het Getrainde Hart”

Namens het bestuur van de NHV,
Alexander van der Tuuk, voorzitter congrescommissie

Het NHV bestuur

Het thema van de dag is ‘Het Getrainde Hart’ waarin we binnen alle facetten van ons beroep (ECG, Holter, Echo, HCK en devices), het hart in de sport willen belichten.
Ook zal er dit jaar weer een ECG kennisquiz worden gehouden en zal NHV voorzitter Danny Verbunt toelichting geven op de vernieuwde beroepsprofielen.

Het programma en inschrijfformulier vindt u op: www.roijecongressen.com/nhv

Graag tot ziens!