Terug naar overzicht Dit congres vindt plaats op: Zaterdag 13 juni 2020

Inschrijving is geopend voor het NHV congres 2020!

Beste deelnemers aan het NHV congres,

Na een zorgvuldige afweging hebben we moeten besluiten het NHV congres op zaterdag 21 maart aanstaande te verplaatsen naar zaterdag 13 juni 2020.

Vanuit de organisatie hebben wij de ontwikkelingen rondom het coronavirus op de voet gevolgd. De NHV sluit zich aan bij het advies van het RIVM. Daarnaast hebben we steeds meer signalen ontvangen dat meerdere zorginstellingen hun zorgprofessionals het verzoek doen geen bijeenkomsten met zorgverleners buiten de instelling bij te wonen. We zien ons dus helaas genoodzaakt dit besluit te nemen.

We hebben gelukkig de sprekers en de locatie bereid gevonden om de verplaatsing naar zaterdag 13 juni mogelijk te maken. We hopen vanzelfsprekend dat u allen aanwezig zal zijn, helaas kunnen we door deze gedwongen beslissing geen inschrijfkosten vergoeden. Bij afzegging dient u dit schriftelijk (per e-mail) aan ons te laten weten.

Wij zien u allen heel graag op zaterdag 13 juni 2020 in Van der Valk Hotel Veenendaal.

Het NHV bestuur

Het thema van de dag is ‘Het Getrainde Hart’ waarin we binnen alle facetten van ons beroep (ECG, Holter, Echo, HCK en devices), het hart in de sport willen belichten.
Ook zal er dit jaar weer een ECG kennisquiz worden gehouden en zal NHV voorzitter Danny Verbunt toelichting geven op de vernieuwde beroepsprofielen.

Het programma en inschrijfformulier vindt u op: www.roijecongressen.com/nhv

Graag tot ziens op 13 juni!